Социално-ориентираната кампания на Сервие България бе отличена с бронз в конкуренция с общо 17 проекта

На 10 юни на церемония в х-л „Балкан“ в София Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в 18-тото издание на Годишните награди за отговорен бизнес за 2020г.– най-авторитетният национален конкурс за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие, който се провежда под мотото „Дай добър пример“.

78 компании от всички сектори подадоха своите добри примери, като номинираха общо 111 проекта в шестте категории на конкурса: „Инвеститор в обществото”, „Инвеститор в знанието”,  „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд”, „Маркетинг, свързан с кауза”,  „Инвеститор в околната среда” и „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие“.

Сервие България участва с два проекта в категорията „Маркетинг, свързан с кауза“ – националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце“ с безплатни прегледи в цялата страна и инициативата SuperGlucoDog за обучение на кучета, навременно подушващи хипогликемични кризи при хора с диабет.

Победителите в категория „Маркетинг, свързан с кауза“ бяха обявени от кмета на Столична община Йорданка Фандъкова, която връчи приза на Емилио Галиярди, Изпълнителен директор на Сервие България. „Ние от Сервие сме посветени на терапевтичния прогрес в услуга на пациентите и социално ангажирани инициативи като SuperGlucoDog и „Вземи краката си в ръце“ са част от нашето ДНК“, сподели г-н Галиарди.

SuperGlucoDog се реализира с помощта на фондация „Очи на четири лапи“, чиито сертифицирани треньори извършват едногодишното обучение на лабрадорите. От началото на проекта през 2018г. 5 обучени кучета вече са неизменна част от семействата на своите нови стопани, работят за тях 24/7 и ги даряват със сигурност и спокойствие.

Проектът продължава и през 2021г. и към днешна дата нов випуск лабрадори са в процес на обучение, за да променят живота на други хора с диабет.